Header

zondag 10 februari 2013

Welkom!

Hallo, en welkom op mijn blog!
Mijn naam is Ralph en ik heb deze blog geopend om over mijn grootste passies te schrijven: reizen, luchtvaart en vliegen.
Al een aantal jaar ben ik member van de grootste "Frequent Flier Community" ter wereld: Flyertalk.
Daar ben ik, met gebruikersnaam KLflyerRalph , voornamelijk actief in het Flying Blue forum. Flying Blue is het frequent flier programma van Air France en onze nationale luchtvaartmaatschappij KLM. Zodoende heb ik veel informatie vergaard én gedeeld over het programma en de twee luchtvaartmaatschappijen.
Ook lees ik veel andere blogs en artikels over reizen. Voornamelijk de site boardingarea heeft een aantal blogs die ik dagelijks bezoek.
Naast Flyertalk en boardingarea weet ik nog een paar andere handige sites met allerhande informatie voor de (frequente) vlieger. Ook Twitter ik vanaf mijn account: @FlyingDutchBlog .
Het leek me leuk om met al die kennis te gaan bloggen over de luchtvaart, reizen en vliegen. Mijn blog zal zich voornamelijk richten op KLM en partners, Skyteam en de luchtvaart in Nederland, omdat ik daar veel van af weet en het ook voor het Nederlandse publiek het meest interessant is.
Ik zal proberen zo veel mogelijk tips en tricks te delen om je reiservaring en miles/punten te maximaliseren en actuele berichten te posten. Daarnaast zal ik steeds vaker posten over andere airlines, en ze met elkaar vergelijken. Zo probeer ik deze blog breder te maken om de Nederlandse passagier een duidelijk beeld te geven van het aanbod aan airlineproducten naar bestemmingen wereldwijd. Zo kan iedereen de beste keuze maken voor zijn/haar volgende reis!
Als je van luchtvaart, reizen en/of vliegen houdt en voor zo min mogelijk kosten het meeste uit je reis wil halen, dan denk ik dat mijn blog zeer interessant wordt om te lezen!
Ik wens iedereen heel veel leesplezier op deze blog!

Ralph


Geen opmerkingen:

Een reactie posten