Header

zaterdag 6 april 2013

Over wat voor onderwerpen zal ik bloggen?

Een oproep aan de lezers van mijn blog. Wanneer er even geen (groot) nieuws omtrent de normale onderwerpen van deze blog is, wil ik graag tutorials, achtergronden en tips posten.
Nu is mijn vraag, waarover kan ik die onderdelen schrijven?
Ik heb bijvoorbeeld 'hoe kan ik mijn vlucht upgraden' en 'wat moet ik doen met mijn miles die bijna verlopen' al op mijn lijstje staan maar ik ben benieuwd waar bezoekers van deze blog graag over willen lezen. Zij het om tips, achtergrond of uitleg.
Laat hieronder een reactie achter met een onderwerp dat je graag terug zou willen zien en ik zal mijn best doen!

3 opmerkingen:

  1. Welke frequent flyer programma's zijn voor Nederlanders (naast FB van KLM), interessant. Aangezien FB van KLM t.o.v. andere maatschappijen minder "redemption" waarde heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de snelste/goedkoopste manier naar KLM goud? Zonder een status match te doen. Zijn er interessante Milage Runs te doen vanuit AMS?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij welk programma krijg je welke waarde in punten per gespendeerde euro. (gemiddelde waarde).

    BeantwoordenVerwijderen